דיאטנית קלינית - תמר פור - לרזות בתבונה
קטגוריות
חדשות
 
פגישת היכרות חינם

תפריט מחירים

 

 
 
 
 לרזות בתבונה (10 טיפים)

רוצים לרדת במשקל?

יש אינספור סיבות למה אנשים רוצים לרדת במשקל. נכון, שכולנו רוצים להיות רזים, אבל לעשות שינוי זה אינו דבר קל. ישנם טריגרים המביאים אותנו להתחיל לעשות משהו בנידון: חתונה, הקיץ, בן הזוג שלוחץ, תחרות ירידה במשקל עם חברים וכדומה. הטריגרים הללו מעלים את המוטיבציה, אך יש לזכור מוטיבציה אינה נשארת לזמן רב, ולאחר הירידה, חשוב לשמר את ההישג אליו הגענו, לכן צריך לרדת במשקל בצורה נכונה.

10 טיפים לירידה במשקל :

  1. אכילה מסודרת – אכילה כל 3-4 שעות, כאשר ארוחת הבוקר הנה  בשעה הראשונה מההתעוררות. סה"כ ישנן 3 ארוחות עיקריות ובנוסף 2-4 ארוחות ביניים.
  2. ארוחות הביניים הנן קטנות, כגון: פרי או מעדן עד 1.5% שומן. פעם ביום פנקו את עצמכם בארוחת חטיף שאינה עולה על 120 קק"ל, כגון: חטיף אנרגיה, מיני חטיף שוקולד וקרטיב.
  3. הארוחות העיקריות יהיו מלאות ויכללו את כל אבות המזון: פחמימות, חלבונים ושומן. לפי כלל השליש: שליש צלחת פחמימה, שליש חלבון ושליש ירקות.
  4. מים, מים , מים- חלק לא מבוטל מההצלחה. יש להגיע לפחות ל-2 ליטר מים ביום.
  5. להמעיט במשקאות ממותקים, להעדיף דיאט.
  6. בשעות קשות נשנשו ירקות, כגון: פלפל, גמבה, גזר, שומר וקולורבי.
  7. פיתויים מחוץ לתחום – ב"זמנים קשים" אנו יודעים בדיוק  היכן נמצאת העוגה או הגלידה, על תכניסו הביתה, אחרת הם יאכלו.
  8. פעילות גופנית – חשוב להתמיד בפעילות, לכן עשו מה שאתם אוהבים: ריקוד, שחיה, אופנים, יוגה וכדומה. הפעילות נעשית בהתאם לרמת הכושר – אל תעמיסו על עצמכם כי אחרת לא תצליחו להתמיד.
  9. תהיו דינאמיים- מעטו במעליות, בישיבה, בנסיעה וכו' השתמשו יותר בגופכם בפעילויות יומיומיות.
  10. שקילה תעשה פעם בשבוע בלבד, באותה שעה ובבגדים מינימאליים (עדיף שקילת בוקר).

 

יש לזכור אלה הנם טיפים בלבד, לבניית תפריט מתאים רצוי להיוועץ עם דיאטנית קלינית.

אל תתפתו לדיאטות כאסח, כדי לרדת מהר, אתם מתעסקים כאן עם בריאותכם.

 

בהצלחה ! ! !
 
 
 
 

+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
פגישת הכרות חינם
וללא התחייבות השאירו פרטים ואחזור בהקדם 
 
 
 
שתפו עם חברים
FacebookTwitter


מאמרים אחרונים
 
הכן גופך לחורף
החורף מאופיין בעלייה בצריכה הקלורית ורצון עז לפחמימות, כיצד נתמודד?


רוצה להרגיש שובע
האם גם אתם רעבים די מהר לאחר ארוחה? האם גם אתם מסתובבים עם הרגשת רעב במשך היום? חושבים על האוכל כל הזמן? זה לא במקרה ויש לכך סיבה.


לרזות בתבונה
רוצים לרזות וגם לשמר את המשקל ? 10 טיפים להרזיה בצורה נכונה


תזונה והריון
ההריון הנו שלב בחיים בו מתרחשים שינויים פיזיולוגיים בגוף האישה, אשר מצריכים התייחסות תזונתית מיוחדת.


דיאטנית קלינית, מיהי ?
איזו הכשרה מקבלת דיאטנית קלינית ? מהן דרכי העבודה של דיאטנית קלינית ? ולמה כדאי להתיעץ עם דיאטנית ?


אנמיה
מהי? מהם הסימפטומים? וכיצד נשפר את המצב?


מזונות מקררים לקיץ
הקיץ כבר התחיל וחום אוגוסט עוד לפנינו. הימים חמים מאוד, ואף חלק מהלילות, ואנו רוצים להתקרר. מזגן, מקלחת עם מים קרים הם חלק מהדרכים לעשות זאת, הידעתם שיש מזונות שיכולים לעזור בתהליך ההתקררות האנרגטית ?


חג עצמאות
הנחיות תזונתיות לארוחת על האש


תזונה מתאימה ביתר לחץ דם
תזונה העוזרת בהורדת ערכי לחץ הדם ושמירה על בריאות טובה.


תזונה נכונה בשילוב פעילות גופנית זה סוד ההצלחה!
על מנת להיות במשקל תקין פעילות גופנית אינה מספקת, שילוב תזונה נכונה הכרחי.


 
 
כל הזכויות שמורות © תמר פור - דיאטנית קלינית
תמר פור הינה דיאטנית מומחית בנושאים הבאים : דיאטנית ילדים | דיאטנית לנשים בהריון ובהנקה | דיאטנית לספורטאים | דיאטנית במחלות כרוניות
מפת האתר    |    יצירת קשר    |    שותפים עסקייםמתכונים לילדים


BreakFree.co.il - בניית אתרים



 

לייבסיטי - בניית אתרים