דיאטנית קלינית - תמר פור - תזונה נכונה בשילוב פעילות גופנית זה סוד ההצלחה!
קטגוריות
חדשות
 
פגישת היכרות חינם

תפריט מחירים

 

 
 
 
 תזונה נכונה בשילוב פעילות גופנית זה סוד ההצלחה!

לא פעם נתקלתי במשפטים "אני מתחילה פעילות גופנית והמשקל צ'יק צ'ק יורד, אך לאחר מכן הוא נתקע" ו" אלו תרגילים אני צריכה לעשות כדי להוריד את השומן הזה בבטן", המחשבה שעומדת מאחורי משפטים אלה ודומים להם הנה שפעילות גופנית בלבד תפתור את בעיית השומן העודף. אז זהו שממש לא!

 אנשים רבים בעלי התנהגויות אכילה קלוקלות דוחים את השינוי בתזונתם ובוחרים בעשיית פעילות גופנית בלבד. אך במהרה הם רואים שמשקלם לא יורד  או שאחרי 2-3 קילוגרמים נתקע, הבטן ממשיכה להיות רופסת והשומן ממאן לעזוב את הגוף, הבילוי 3 פעמים בשבוע במכון הכושר אינו מניב את התוצאות המיוחלות. ורק אז מתחילה ההבנה כי על מנת לרדת במשקל ולשפר את אחוזי השומן בגוף אין מנוס אלא לעשות שינוי תזונתי כלשהו.

 הרי אם נהיה כנים עם עצמנו המשקל אינו יכול להיות תקין כאשר, אכילתנו לא מסודרת, אנו מאפשרים לעצמנו הכול, אין שליטה במתוקים ובחטיפים, אוכלים מזון שמן ללא גבול או אוכלים יותר ממה שהגוף צריך וזה כל יום מימות השבוע, אך מה שכן הולכים לשיעור הספורט 2-3 בשבוע.

 שינוי תזונתי הנו שינוי שאינו קל. התנהגויות האכילה מושרשות בנו עוד מילדות, השליטה מול הפיתויים הנה משימה קשה, המראות והריחות מסבכים אותנו עוד יותר, גם הרגשות (עצבים, עצבות ודומה) אינם תורמים לרצון לשינוי. אלה ועוד הופכים את משימת השינוי התזונתי למשימה קשה שהרבה מרימים ידיים ומוותרים לעשותה. אך אם רוצים לרדת באחוזי השומן בגוף, לראות את השרירים שלנו ולא שכבת שומן מדלדלת, להיות במשקל תקין עלינו לשלב את התזונה הנכונה עם הפעילות הגופנית האהובה.

 ובהחלט, כשמדברים על אורח חיים בריא אנו למעשה מדברים על שילוב של מספר התנהגויות בריאות, שתזונה נכונה ופעילות גופנית מתונה הנן מרכזיות.



 
     
 
 
פגישת הכרות חינם
וללא התחייבות השאירו פרטים ואחזור בהקדם 
 
 
 
שתפו עם חברים
FacebookTwitter


מאמרים אחרונים
 
הכן גופך לחורף
החורף מאופיין בעלייה בצריכה הקלורית ורצון עז לפחמימות, כיצד נתמודד?


רוצה להרגיש שובע
האם גם אתם רעבים די מהר לאחר ארוחה? האם גם אתם מסתובבים עם הרגשת רעב במשך היום? חושבים על האוכל כל הזמן? זה לא במקרה ויש לכך סיבה.


לרזות בתבונה
רוצים לרזות וגם לשמר את המשקל ? 10 טיפים להרזיה בצורה נכונה


תזונה והריון
ההריון הנו שלב בחיים בו מתרחשים שינויים פיזיולוגיים בגוף האישה, אשר מצריכים התייחסות תזונתית מיוחדת.


דיאטנית קלינית, מיהי ?
איזו הכשרה מקבלת דיאטנית קלינית ? מהן דרכי העבודה של דיאטנית קלינית ? ולמה כדאי להתיעץ עם דיאטנית ?


אנמיה
מהי? מהם הסימפטומים? וכיצד נשפר את המצב?


מזונות מקררים לקיץ
הקיץ כבר התחיל וחום אוגוסט עוד לפנינו. הימים חמים מאוד, ואף חלק מהלילות, ואנו רוצים להתקרר. מזגן, מקלחת עם מים קרים הם חלק מהדרכים לעשות זאת, הידעתם שיש מזונות שיכולים לעזור בתהליך ההתקררות האנרגטית ?


חג עצמאות
הנחיות תזונתיות לארוחת על האש


תזונה מתאימה ביתר לחץ דם
תזונה העוזרת בהורדת ערכי לחץ הדם ושמירה על בריאות טובה.


תזונה נכונה בשילוב פעילות גופנית זה סוד ההצלחה!
על מנת להיות במשקל תקין פעילות גופנית אינה מספקת, שילוב תזונה נכונה הכרחי.


 
 
כל הזכויות שמורות © תמר פור - דיאטנית קלינית
תמר פור הינה דיאטנית מומחית בנושאים הבאים : דיאטנית ילדים | דיאטנית לנשים בהריון ובהנקה | דיאטנית לספורטאים | דיאטנית במחלות כרוניות
מפת האתר    |    יצירת קשר    |    שותפים עסקייםמתכונים לילדים


BreakFree.co.il - בניית אתרים



 

לייבסיטי - בניית אתרים